نت نوشته های مسعود عالمی

طراح و برنامه نویس وب

نت نوشته های مسعود عالمی

طراح و برنامه نویس وب

نت نوشته های مسعود عالمی

اظهار نظر های های من درباره همه چیز :|

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

فیدیبو

فیدیبو

سلام. اگر مثل من از مطالعه لذت می برید و دوست دارید در اوقات مرده مطالعه کنید صد در صد به سمت PDF ها و مطالعه کتاب در تلفن همراه رفتید؛ اما مشکل اینه که بستر مناسبی برای خرید قانونی نسخه الکترونیکی کتاب ها در ایران وجود نداره. شایدم داره :)

چند روز پیش با فیدیبو آشنا شدم. نقل قول از Fidibo.com:

فیدیبو چیست ؟

فیدیبو اپلیکیشنی است که با نصب آن روی گوشی موبایل یا تبلت خود، هزاران کتاب از بهترین ناشران ایران را همراه خود خواهید داشت! مهم‌ترین و بهترین ناشران ایران مانند نشرهای ققنوس، نی، نیلوفر، افق، قطره، چشمه، ثالث، آگاه، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ماهی، هیرمند و بیش از ۱۰۰ انتشارات دیگر، برای عرضه کتاب‌های خود فیدیبو را انتخاب کرده‌اند. زیرا تمایز و کیفیت بالا همواره دغدغه ایشان است.
برای مطالعه کتاب‌های عرضه شده در فیدیبو تنها کافیست اپلیکیشن مناسب با موبایل یا تبلت خود را دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود کتاب‌های مورد علاقه را دانلود و مطالعه کنید. این اپلیکیشن امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند از جمله رنگ کردن متن، مطالعه در شب، اشتراک گذاری نظرات با دیگران و بسیاری امکانات متنوع دیگر که در کنار هم، لذت مطالعه را برای شما دوچندان می‌کند.
اپلیکیشن فیدیبو را همین حالا دانلود کنید و با مطالعه، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید.
البته واضحه که فیدیبو راه درازی تا تبدیل شده به چیزی مثل بیپ تونز فعلی داره اما به هر حال شروع خوبیه. کتاب های زیادی در فیدیبو موجودند اما کتاب های خیلی بیشتری هستند که موجود نیستند.
همین طور سرسری که داشتم کتاب های موجود در فیدیبو رو بررسی می کردم متوجه شدم که انتشارات هایی مثل افق و ... با وجود این که تعداد زیادی از کتاب های خودشون رو از طریق بستر فیدیبو عرضه کردند اما روی عناوین پرفروش شون ریسک نکردند. علتش هم مشخصه. اسکن کتاب کار مشقت باریه اما خرید یکباره و پیدا کردن راهی برای دسترسی به متن کتاب برای ارائه به عموم و جذب بازدید راه حل آسونتریه. پس انتشارات ها حق دارند که توی این اوضاع نا به سامان نشر در کشور ریسک بزرگی رو نپذیرند.
راه حل چیه؟ نهادینه شدن این مطلب در بین علاقه مندان به مطالعه که "ارائه آثار با کیفیت منوط به حمایت شماست."
*حمایت در جمله بالا اشاره به Donate نداره بلکه همون خرید نسخه قانونی کتاب خودش بزرگترین حمایته. :)
  • ۹۴/۰۱/۲۲
  • مسعود عالمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی