نت نوشته های مسعود عالمی

طراح و برنامه نویس وب

نت نوشته های مسعود عالمی

طراح و برنامه نویس وب

نت نوشته های مسعود عالمی

اظهار نظر های های من درباره همه چیز :|

پیوندهای روزانه
  • ۱
  • ۰

41148

41148

از اولین اپیزود بازی 41148 بسیار لذت بردم. اثر فوق العاده مهدی فنایی بعد از متحول شدنش. :)
بنابراین به هر کس 12 سال به بالای دیگری(!) هم پیشنهادش می کنم. با کمال میل امتیاز 5/5 هم بهش دادم و اپیزود دومش رو هم خریدم.

آپدیت: اپیزود دوم از اپیزود اول هم بهتر بود. به خصوص از اون دو تا تابلو خوشم اومد. با این حال از اون موسیقی ها و ریورس هاشون سر در نیاوردم. D: الان هم دارم سعی می کنم بازی رو دوباره طوری تموم کنم که پایان دوم رو ببینم.
به هر کسی پیشنهاد می کنم از این بازی لذت ببره. حتی اگر حاضر نستید پولی بپردازید می تونید نسخه محدود شده اپیزود دوم بازی رو به رایگان از اینجا دانلود کنید. (نسخه اول هم رایگانه، که می تونید از لینک زیر دانلود کنید.)


  • ۹۳/۱۲/۱۴
  • مسعود عالمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی